W związku z niską jakością naszych dróg układ zawieszenia samochodu jest szczególnie narażony na zwiększoną eksploatację w trakcie jazdy oraz szybsze zużycie jego poszczególnych elementów. W celu zapewnienia bezpieczeństwa zaleca się sprawdzenie całego zawieszenia co 20 tysięcy kilometrów w specjalistycznym serwisie. Problem z zawieszeniem najczęściej objawia się odgłosami tłuczenia i stukania w kołach, nadmiernym wychlaniem się auta na boki na zakrętach oraz ściąganiem pojazdu na boki podczas jazdy. O problemie może również świadczyć wydłużona droga hamowania (nawet w przypadku systemu ABS) oraz częstsze wpadanie w poślizg na mokrej nawierzchni.
W naszym serwisie zrobimy dokładny przegląd zawieszenia, dokonamy wszelkich niezbędnych napraw i wymiany zużytych elementów oraz pomożemy dokonać właściwego wyboru cześci zamiennych.
Przegląd:
- dokładna ocena luzów w układzie zawieszenia
- komputerowa diagnostyka amortyzatorów
- komputerowa diagnostyka układu hamulcowego
- kompleksowa weryfikacja elementów układu zawieszenia
- ocena działania układu napędowego np. sprzęgła i przegubów
Serwis:
- wymiana łożysk
- wymiana wahaczy
- wymiana amortyzatorów
- wymiana drążków kierowniczych
- wymiana łączników stabilizatora
- wymiana sworzni
- wymiana sprężyn i resorów
- wymiana przegubów i osłon przegubów